שיטת MULTIMAX היא הליך ייחודי וחדשני שפותח על ידי צוות המומחים באופטיקה עיניים פתח תקווה, המיועד להתאמה אופטימלית של משקפי מולטיפוקל. הליך ייחודי זה פותח כדי לתת מענה ופתרון לכשלים הנפוצים בהתאמת מולטיפוקל, אשר גורמים ללקוחות רבים עוגמת נפש ואכזבה מהמוצר שרכשו.
שיטת MULTIMAX הינה הליך התאמה מקיף ומדויק המאגד בתוכו, מומחיות וניסיון של מעל שלושה עשורים בתחום, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת לצורך אבטחת התאמה מדויקת לעילא של משקפי המולטיפוקל, בהתאם לנתונים והצרכים של כל לקוח ולקוח, עד לקבלת חווית ראיה אופטימאלית, המלווה ב 98% הצלחה ושביעות רצון.
שיטת התאמה זו מתבצעת ב7 שלבים עוקבים ומסודרים, מרגע כניסת הלקוח לאופטיקה ועד למעמד קבלת המשקפיים המוגמרות.
שיטת ההתאמה MULTIMAX כוללת את שלבי ההתאמה הבאים:
- שלב 1 – בדיקת אבחון ראיה בשיטת OPTOMAX: השיטה כוללת בראש ובראשונה, הליך בדיקת ראיה יסודי בטכנולוגיית OPTOMAX הבלעדית לאופטיקה עיניים, הכולל פרוטוקל בדיקה מקיף ופרמטרים רבים, לרבות דרישות הראיה הספציפיות של כל לקוח ולקוח, סוג העיסוק שלו ואופי עבודתו ועוד., שנועדו להבטיח איזון ראייתי ואיזון שרירי דו עיני, לצד איתור ליקויי ראיה סמויים בעיניים. בסיום הליך הבדיקה שאורך כ 45 דקות מתקבל מרשם הראיה הסופי המאפשר להתקדם לשלב הבא: בחירת מסגרת הראיה.
- שלב 2 – בחירה והתאמה של מסגרת הראיה המיועדת: לאחר שנקבע מרשם הראיה הסופי של הלקוח, תיבחר מסגרת הראיה המתאימה והאופטימאלית ללקוח, בהתייחס למרשם הראיה, לאופי וגובה מרשם הראיה, למבנה הפנים של הלקוח והכול בהתחשב בפן האסטטי והטעם העיצובי של הלקוח. רק לאחר בחירת המסגרת נתקדם לשלב הבא שהוא בחירת עדשות המולטיפוקל עבור הלקח.
- שלב 3 – בחירת מבנה ואופי העדשות, פילטרים וציפויים: לאחר שקבענו מהי מסגרת הראיה האופטימאלית עבור הלקוח ולאחר שיש בידינו מרשם הראיה הסופי, נוכל לבחור את מבנה ואופי עדשות המולטיפוקל עבור הלקוח. בבחירה והתאמת סוג העדשות יילקחו בחשבון פרמטרים רבים, בניהם, סוג מרשם הראיה: קצר רואי או רחק רואי, גובה אסטיגמציה, גובה מרשם, נתוני מרכזי אישונים ביחס למסגרת, גודל מסגרת ביחס לפנים, מרחק בין העדשות המיועדות לעיניים, תחום עיסוק, צורך בפילטר חוסם קרינה, ציפויים מיוחדים ועוד, ולבסוף בחירת יצרן העדשות בחו"ל שיבטיח מענה אופטימאלי למאפייני העדשות שהוגדרו זה עתה.
- שלב 4 – ביצוע מדידות וסימון קפדני של מרכזי אישונים על גבי המסגרת הנבחרת: לאחר שבחרנו את מסגרת הראיה וסוג העדשה עבור הלקוח, עתה נפנה לביצוע סימון ומדידות קפדניות של מרכזי האישונים. מדידות אלו חשובות ביותר, כיוון שהם יקבעו במהלך ייצור העדשות, היכן ימוקמו המרכזים האופטיים של עדשות המולטיפוקל, במרחב של מסגרת הראיה. (כאן יש המקום לציין שאחת הבעיות הנפוצות של לקוחות באי שביעות רצון וחוסר הסתגלות ממשקפי המולטיפוקל, נובע מעריכת סימון מרכזי אישונים לא תקין). לאחר שלב ביצוע סימון מרכזי אישונים נעבור לשלב הכנת תכנית ייצור לצורך הזמנת העדשות בחו"ל.
- שלב 5 – עריכת תוכנית מפורטת וקפדנית לייצור העדשות, עבור היצרן בחו"ל: לאחר שיש לנו את מרשם הראיה הסופי, את מסגרת הראיה הנבחרת, את סוג ומבנה העדשות ואת נתוני סימון מרכזי האישונים על המסגרת המיועדת, ניגש להכנת תוכנית ייצור מפורטת, מדוקדקת וקפדנית ליצרן העדשות, הכוללת מעבר ל: מרשם הראיה, נתוני מסגרת, סוג עדשה, אינדקס עדשה ונתוני מרכז אישונים ועוד, רישום הערות פרטניות הנוגעות לייצור העדשות עבור יצרן העדשות כדי להבטיח 100% דיוק והתאמה של העדשות עפ"י הדרישות, בהתאם לתוכנית הייצור שנשלחה אליו.
- שלב 6 – קבלת המשקפיים המוגמרות מהמעבדה ועריכת ביקורת איכות קפדנית ע"י האופטומטריסט המומחה: לאחר הגעת העדשות לארץ ולאחר שהעדשות נחתכו והותאמו למסגרת הראיה, תיערך בקרת איכות קפדנית על ידי אופטומטריסט מומחה, כדי לוודא שהמשקפיים והעדשות בכללן, תואמים לפרמטרים שהוגדרו במעמד ההזמנה.
במידה ותימצא סטייה באחד הפרמטרים, ההזמנה לא תימסר ללקוח, אלא תתבצע פנייה ליצרן העדשות בחו"ל והעדשות יוזמנו מחדש, תוך עדכון הלקוח על העיכוב בקבלת המשקפיים המוגמרות. רק לאחר שביקורת האיכות עברה בשלום, יוזמן הלקוח לקבל את המשקפיים המוגמרות.
- שלב 7 – מסירת המשקפיים המוגמרות ללקוח: הלקוח מגיע לקבל את המשקפיים המוגמרות, כאשר בשלב זה נערכת ביקורת נוספת שמרכזי האישונים בעדשות, אכן תואמים וממוקמים מול אישוני העיניים , תוך ביצוע התאמות וכיוונים של המסגרת עד לשביעות רצון מלאה של האופטומטריסט המומחה. רק לאחר מכן יוסרו סימוני היצרן מהעדשות המשקפיים יעברו שטיפה וניקיון סופי במים זורמים, ייבוש העדשות עם נייר סופג, ומסירת העדשות ללקוח. בשלב זה יקבל הלקוח הדרכה והאופטומטריסט המומחה יוודא שרואה מצוין לרחוק, לקרוב ולתחומי הביניים. בשלב זה אם יהיה צורך יבוצעו התאמות נוספות של המסגרת עד לשביעות רצון מלאה של הלקוח, עד לקבלת חיוך רחב של אושר ושביעות רצון של הלקוח המרוצה.